Місце спільної спортивної діяльності у компетентному здоров’язбереженні студентів.

Автор(и)

  • С. М. Войтенко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Збереження та зміцнення здоров’я студентської молоді – одна з актуальних проблем сучасного суспільства. Ефективність професійної освіти і виховання значною мірою визначаються рівнем здоров’я студентів, а якість освіти не може розглядатися поза контекстом трудовитрат і здоров’я суб’єктів освітнього процесу. Цілі і завдання, що вирішуються в освітній галузі, варто розглядати крізь практику фізіологічних, психологічних та соціальних умов навчально-трудової діяльності, які значною мірою обумовлюють її особистісну (інтраіндивідуальну) та міжособистісну (інтеріндивідуальну) ефективність та майбутню професійну успішність, сучасне розуміння яких пов’язують із розвитком персональної компетенції.

Біографія автора

С. М. Войтенко, Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. наук з фіз. виховання і спорту

Посилання

Байденко В. И. Компетенции в профессиональном образовании. Высшее образование в России. 2004. № 11. С. 4–13.

Бех І. Д. Модель професіонала у контексті сучасної соціокультурної ситуації. Теорія і практика управління соціальними системами. 2001. № 3. С. 57–62.

Воронин Д. Е. Формирование здоровьесохраняющей компетентности студентов высших учебных заведений средствами физического воспитания: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Херсон, 2006. 21 с.

Войтенко С. М. Психолого-педагогічні засоби регуляції спільної діяльності спортивних команд із різним типом взаємодії: автореф. дис. … канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01. Львів, 2017. 23 с.

Гайдар К. М. Субъектный подход к психологии малых групп: история и современное состояние. Воронеж: Изд-во Воронежского гос. ун-та, 2006. 160 с.

Митчик О., Сапожник О. Етапи формування здоров’язбережувальної компетенції в студентів вищих навчальних закладів. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: збірник наукових праць. 2011. № 3 (15). С. 75–79.

Пометун О. І. Теорія та практика послідовної реалізації компетентнісного підходу в досвіді зарубіжних країн. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи. К.: К.І.С., 2004. 112 c.

Хуторской А. В. Ключевые компетенции как компонент личностноориентированной парадигмы образования. Народное образование. 2003. № 2. С. 58–64.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 5 Актуальні проблеми фізичного виховання молоді