Місце спільної спортивної діяльності у компетентному здоров’язбереженні студентів.
Abstract
Збереження та зміцнення здоров’я студентської молоді – одна з актуальних проблем сучасного суспільства. Ефективність професійної освіти і виховання значною мірою визначаються рівнем здоров’я студентів, а якість освіти не може розглядатися поза контекстом трудовитрат і здоров’я суб’єктів освітнього процесу. Цілі і завдання, що вирішуються в освітній галузі, варто розглядати крізь практику фізіологічних, психологічних та соціальних умов навчально-трудової діяльності, які значною мірою обумовлюють її особистісну (інтраіндивідуальну) та міжособистісну (інтеріндивідуальну) ефективність та майбутню професійну успішність, сучасне розуміння яких пов’язують із розвитком персональної компетенції.References
Байденко В. И. Компетенции в профессиональном образовании. Высшее образование в России. 2004. № 11. С. 4–13.
Бех І. Д. Модель професіонала у контексті сучасної соціокультурної ситуації. Теорія і практика управління соціальними системами. 2001. № 3. С. 57–62.
Воронин Д. Е. Формирование здоровьесохраняющей компетентности студентов высших учебных заведений средствами физического воспитания: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Херсон, 2006. 21 с.
Войтенко С. М. Психолого-педагогічні засоби регуляції спільної діяльності спортивних команд із різним типом взаємодії: автореф. дис. … канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01. Львів, 2017. 23 с.
Гайдар К. М. Субъектный подход к психологии малых групп: история и современное состояние. Воронеж: Изд-во Воронежского гос. ун-та, 2006. 160 с.
Митчик О., Сапожник О. Етапи формування здоров’язбережувальної компетенції в студентів вищих навчальних закладів. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: збірник наукових праць. 2011. № 3 (15). С. 75–79.
Пометун О. І. Теорія та практика послідовної реалізації компетентнісного підходу в досвіді зарубіжних країн. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи. К.: К.І.С., 2004. 112 c.
Хуторской А. В. Ключевые компетенции как компонент личностноориентированной парадигмы образования. Народное образование. 2003. № 2. С. 58–64.