Проблема навчальної мотивації студентів.
Анотація
Проблема мотивації навчання завжди була актуальною в психолого-педагогічній літературі. Як відомо, зміст навчання, його значущість є підґрунтям мотиваційної сфери. Від змісту навчання залежить спрямованість, тобто мотиви навчання. Перед сучасним викладачем передусім стоїть завдання задіяти в навчанні ті ресурси, які пробуджуватимуть і підтримуватимуть у студентів інтерес до пізнання нового. У цих умовах важливого значення набуває мотивація як важливий компонент освіти. Від мотивації студента залежить його успішність, глибина і міцність знань, бажання і здатність навчатися протягом усього життя. А це важливо, адже, згідно з сучасними дослідженнями, результати діяльності людини тільки на 20 % залежать від інтелекту, а на 70–80 % – від мотивації.Посилання
Кочарян А. С., Фролова Е. В., Павленко В. Н., Чичихина Н. А. Эффективность учебной деятельности студентов: проблема выбора факторов успешности и мишеней педагогического воздействия. Проблеми емпіричних досліджень у психології. 2009. Вип. 2. С. 379–387.
Ильин Е. П. Мотивация и мотивы. СПб. : Питер, 2002. 512 с.
Реан А. А., Бордовская Н. В., Розум С. И. Психология и педагогика. СПб. : Питер, 2002. 432 с.
Павловец Г. Г., Филоненко В. В. Учебная мотивация как фактор профессионального становления современных студентов. URL: conf.stavsu.ru/_ WordDocs/604.doc
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Секція 4 Психологія сьогодні: дослідження, проблеми, перспективи