Проблема навчальної мотивації студентів.

Autor

  • Т. С. Федорчук Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

Проблема мотивації навчання завжди була актуальною в психолого-педагогічній літературі. Як відомо, зміст навчання, його значущість є підґрунтям мотиваційної сфери. Від змісту навчання залежить спрямованість, тобто мотиви навчання. Перед сучасним викладачем передусім стоїть завдання задіяти в навчанні ті ресурси, які пробуджуватимуть і підтримуватимуть у студентів інтерес до пізнання нового. У цих умовах важливого значення набуває мотивація як важливий компонент освіти. Від мотивації студента залежить його успішність, глибина і міцність знань, бажання і здатність навчатися протягом усього життя. А це важливо, адже, згідно з сучасними дослідженнями, результати діяльності людини тільки на 20 % залежать від інтелекту, а на 70–80 % – від мотивації.

Biogram autora

Т. С. Федорчук, Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

Bibliografia

Кочарян А. С., Фролова Е. В., Павленко В. Н., Чичихина Н. А. Эффективность учебной деятельности студентов: проблема выбора факторов успешности и мишеней педагогического воздействия. Проблеми емпіричних досліджень у психології. 2009. Вип. 2. С. 379–387.

Ильин Е. П. Мотивация и мотивы. СПб. : Питер, 2002. 512 с.

Реан А. А., Бордовская Н. В., Розум С. И. Психология и педагогика. СПб. : Питер, 2002. 432 с.

Павловец Г. Г., Филоненко В. В. Учебная мотивация как фактор профессионального становления современных студентов. URL: conf.stavsu.ru/_ WordDocs/604.doc

##submission.downloads##

Numer

Dział

Секція 4 Психологія сьогодні: дослідження, проблеми, перспективи