Співвідношення понять навчання і розвитку.

Autor

  • М. В. Сандрацька Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

Проблема розвитку, навчання й виховання особистості належить до найактуальніших соціальних аспектів суспільного життя і завжди потребує глибокого наукового обґрунтування психологічної сутності чинників цього процесу.

Biogram autora

М. В. Сандрацька, Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

Bibliografia

Виготський Л. С. Педагогічна психологія. М., 1991. С. 385.

Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості. К. : Рад. шк., 1989. 608 с.

Максименко С. Д., Соловієнко В. О. Загальна психологія: навч. посібн. К. : МАУП, 2000. С. 256.

Фіцула М. М. Педагогіка. К. : Академія, 2002. С. 363. URL: https://westudents.com.ua/knigi/349-pedagogka-ftsula-mm.html

##submission.downloads##

Numer

Dział

Секція 4 Психологія сьогодні: дослідження, проблеми, перспективи