Співвідношення понять навчання і розвитку.

Authors

  • М. В. Сандрацька Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstract

Проблема розвитку, навчання й виховання особистості належить до найактуальніших соціальних аспектів суспільного життя і завжди потребує глибокого наукового обґрунтування психологічної сутності чинників цього процесу.

Author Biography

М. В. Сандрацька, Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

References

Виготський Л. С. Педагогічна психологія. М., 1991. С. 385.

Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості. К. : Рад. шк., 1989. 608 с.

Максименко С. Д., Соловієнко В. О. Загальна психологія: навч. посібн. К. : МАУП, 2000. С. 256.

Фіцула М. М. Педагогіка. К. : Академія, 2002. С. 363. URL: https://westudents.com.ua/knigi/349-pedagogka-ftsula-mm.html

Issue

Section

Секція 4 Психологія сьогодні: дослідження, проблеми, перспективи