Особливості формування образу політичного лідера в мережі Інтернет.

Autor

  • П. Ю. Рум’янцева Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

Проблема формування політичного образу сучасного політика набула важливого як теоретичного, так і практичного значення, адже вдало сформований імідж є визначальною ланкою у перемозі на виборах і досягненням політичної влади. Феномен Інтернету полягає в тому, що з моменту свого масового поширення він стає повноцінним і самостійним майданчиком для ведення іноді навіть більш успішної роботи з формування іміджу людини, регіону, партії, компанії, ніж це дозволяють можливості традиційних ЗМІ. Інтернет надає користувачеві більш широкий спектр думок. Діяльність різних партій і рухів як на внутрішньому політичному рівні, так і міждержавному нерозривно пов’язана з проблемою політичного лідерства.

Biogram autora

П. Ю. Рум’янцева, Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

Bibliografia

Бойко О. Д. Політичне маніпулювання. К., 2010. 234 с.

Кочубей Л. Виборчі технології як механізм досягнення політичного результату. Людина і політика. 2003. № 4. С. 56–62.

Кривошеїн В. Імідж як категорія системології політичного сприйняття. Політичний менеджмент. 2005. № 3 (12). C. 115–127.

Лактыонов О. М., Хомуленко Т. Б. Політична психологія та іміджелогія.: навч.-метод. посіб. Харків, 2009. 94 с.

##submission.downloads##

Numer

Dział

Секція 4 Психологія сьогодні: дослідження, проблеми, перспективи