Особливості формування образу політичного лідера в мережі Інтернет.
Abstract
Проблема формування політичного образу сучасного політика набула важливого як теоретичного, так і практичного значення, адже вдало сформований імідж є визначальною ланкою у перемозі на виборах і досягненням політичної влади. Феномен Інтернету полягає в тому, що з моменту свого масового поширення він стає повноцінним і самостійним майданчиком для ведення іноді навіть більш успішної роботи з формування іміджу людини, регіону, партії, компанії, ніж це дозволяють можливості традиційних ЗМІ. Інтернет надає користувачеві більш широкий спектр думок. Діяльність різних партій і рухів як на внутрішньому політичному рівні, так і міждержавному нерозривно пов’язана з проблемою політичного лідерства.References
Бойко О. Д. Політичне маніпулювання. К., 2010. 234 с.
Кочубей Л. Виборчі технології як механізм досягнення політичного результату. Людина і політика. 2003. № 4. С. 56–62.
Кривошеїн В. Імідж як категорія системології політичного сприйняття. Політичний менеджмент. 2005. № 3 (12). C. 115–127.
Лактыонов О. М., Хомуленко Т. Б. Політична психологія та іміджелогія.: навч.-метод. посіб. Харків, 2009. 94 с.
Downloads
Issue
Section
Секція 4 Психологія сьогодні: дослідження, проблеми, перспективи