Активні методи навчання у вищому навчальному закладі.

Autor

  • Д. Р. Смешняк Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

Навчання є складним явищем, динамічно рухомим процесом, що має двосторонню освітню взаємодію викладача і студента (студентів) і, відповідно, навчальну діяльність першого та учіннєву діяльність іншого суб’єкта.

Можна зауважити, що навчання постійно вдосконалюється, тому традиційне проведення лекцій, семінарів модифікується і, залежно від особистості педагога і його задумів, має велику кількість різновидів.

Мета роботи полягає в охарактеризуванні основних методів активного навчання у вищому навчальному закладі.

Biogram autora

Д. Р. Смешняк, Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

Bibliografia

Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології. Академвидав, 2004. 320 с.

Євтушевський В. Управління інноваційним розвитком у вищих навчальних закладах України. Проблем освіти. 2008. Вип. 5. С. 13–19.

Дяченко-Богун М. Активні методи навчання у вищому навчальному закладі. Витоки педагогічної майстерності. 2014. Вип. 14. С. 74–79. URL: http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/4444/1/Djachenko.pdf (дата звернення 13.05.2020)

Новаченко Т. В. Використання активних та інтерактивних форм і методів навчання у вищій школі. URL: http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/ 1583/1/Novachenko.pdf (дата звернення 13.05.2020)

##submission.downloads##

Numer

Dział

Секція 3 Мистецтво викладання у закладах вищої освіти в умовах цифрової трансформації