Активні методи навчання у вищому навчальному закладі.
Abstract
Навчання є складним явищем, динамічно рухомим процесом, що має двосторонню освітню взаємодію викладача і студента (студентів) і, відповідно, навчальну діяльність першого та учіннєву діяльність іншого суб’єкта.
Можна зауважити, що навчання постійно вдосконалюється, тому традиційне проведення лекцій, семінарів модифікується і, залежно від особистості педагога і його задумів, має велику кількість різновидів.
Мета роботи полягає в охарактеризуванні основних методів активного навчання у вищому навчальному закладі.
References
Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології. Академвидав, 2004. 320 с.
Євтушевський В. Управління інноваційним розвитком у вищих навчальних закладах України. Проблем освіти. 2008. Вип. 5. С. 13–19.
Дяченко-Богун М. Активні методи навчання у вищому навчальному закладі. Витоки педагогічної майстерності. 2014. Вип. 14. С. 74–79. URL: http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/4444/1/Djachenko.pdf (дата звернення 13.05.2020)
Новаченко Т. В. Використання активних та інтерактивних форм і методів навчання у вищій школі. URL: http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/ 1583/1/Novachenko.pdf (дата звернення 13.05.2020)