Основні питання ґендерного навчання.

Autor

  • І. М. Шурман Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

Освіта є найефективнішим шляхом до гендерної рівності. Тому ця тема є актуальною. Сьогодні, коли ми спостерігаємо, що жодна країна не рухається до досягнення мети сталого розвитку, до гендерної рівності, потрібно задуматися.

Biogram autora

І. М. Шурман, Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

Bibliografia

Бех І. Д. Виховання особистості: підручник. К. : Либідь, 2008. 848 с.

Блинова О. Є. Соціальні стереотипи та ідентичність: особливості взаємозв’язку. Проблеми політичної психології. Київ : Фенікс, 2014. Вип. 1 (15). С. 238–246.

Гендерні стандарти сучасної освіти: збірка рекомендацій. Частина 3 / ред. рада Кікінежді О. М., Дороніна Т. О., Біла О. Г. К. : Програма розвитку ООН в Україні, 2011. 282 с.

Формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу: навч.-метод. посіб. / за заг. ред. В. М. Оржеховської. Кіровоград : Імекс ЛТД, 2014. 172 с.

##submission.downloads##

Numer

Dział

Секція 2 Досягнення сучасної педагогічної науки й практики: теорія, досвід, проблеми й перспективи