Структура управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів.
Abstrakt
Управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів виступає через узгодженість дій усіх суб’єктів управління: директора школи, заступників директора, керівників методоб’єднань, кафедр, учителів, учнів.
Структура управління – це сукупність управлінських ланок, що розташовані у строгій підпорядкованості, які забезпечують взаємозв’язок між керуючою і керованою системами [2]. Під структурою управління освітнім середовищем розуміється упорядкована сукупність взаємопов’язаних елементів, які знаходяться між собою у сталих відношеннях, що забезпечують їх функціонування й розвиток як єдиного цілого.
Bibliografia
Мартинець Л. А. Управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів у загальноосвітньому навчальному закладі: монографія. Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2017. 408 с.
Управление развитием школы / под ред. М. М. Поташника, В. С. Лазарева. Москва : Новая школа, 1995. 464 с.