Співвідношення понять навчання і розвитку.

Автор(и)

  • М. В. Сандрацька Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Проблема розвитку, навчання й виховання особистості належить до найактуальніших соціальних аспектів суспільного життя і завжди потребує глибокого наукового обґрунтування психологічної сутності чинників цього процесу.

Біографія автора

М. В. Сандрацька, Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

Посилання

Виготський Л. С. Педагогічна психологія. М., 1991. С. 385.

Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості. К. : Рад. шк., 1989. 608 с.

Максименко С. Д., Соловієнко В. О. Загальна психологія: навч. посібн. К. : МАУП, 2000. С. 256.

Фіцула М. М. Педагогіка. К. : Академія, 2002. С. 363. URL: https://westudents.com.ua/knigi/349-pedagogka-ftsula-mm.html

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 4 Психологія сьогодні: дослідження, проблеми, перспективи