Основні питання ґендерного навчання.
Анотація
Освіта є найефективнішим шляхом до гендерної рівності. Тому ця тема є актуальною. Сьогодні, коли ми спостерігаємо, що жодна країна не рухається до досягнення мети сталого розвитку, до гендерної рівності, потрібно задуматися.Посилання
Бех І. Д. Виховання особистості: підручник. К. : Либідь, 2008. 848 с.
Блинова О. Є. Соціальні стереотипи та ідентичність: особливості взаємозв’язку. Проблеми політичної психології. Київ : Фенікс, 2014. Вип. 1 (15). С. 238–246.
Гендерні стандарти сучасної освіти: збірка рекомендацій. Частина 3 / ред. рада Кікінежді О. М., Дороніна Т. О., Біла О. Г. К. : Програма розвитку ООН в Україні, 2011. 282 с.
Формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу: навч.-метод. посіб. / за заг. ред. В. М. Оржеховської. Кіровоград : Імекс ЛТД, 2014. 172 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Секція 2 Досягнення сучасної педагогічної науки й практики: теорія, досвід, проблеми й перспективи