Особливості розвитку креативності у старшому шкільному віці: теоретичний аналіз підходів.
Анотація
У сучасному світі відбувається стрімкий розвиток новітніх інформаційних технологій, які передбачають творчий підхід під час оцінки проблеми та її вирішення, актуалізується потреба у фахівцях, які здатні швидко адаптуватися до умов життя й орієнтуватись у швидкоплинному інформаційному полі, здатні до самостійного творчого розв’язання проблем. У психологічній науці досить часто постає питання формування творчої особистості, звідси й велика увага до дослідження креативності людини, до особливостей її формування й розвитку при навчанні та вихованні, зокрема в період підготовки старшокласників до дорослого життя, їх професійного самовизначення, самореалізації та саморозвитку.Посилання
Дереча А. А. Особливості структурного профілю креативності старшокласників. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки, 2017. С. 62–66.
Дідковська Л. І. Психологічні особливості феномена креативності у старшокласників. Проблеми сучасної психології. 2013. Вип. 21. С. 117–128.
Дімітрова-Бурлаєнко С. Д. Дефініції понять «творчість» і «креативність» у сучасному науковому дискурсі. Наукові записки НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні науки. 2017. Вип. 135. С. 82–89.
Передерій О. Розвиток креативного мислення старшокласників як пріоритетний напрямок діяльності сучасної української школи. Наука і освіта. 2018. С. 5–7
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Секція 4 Психологія сьогодні: дослідження, проблеми, перспективи