Перспективи використання в Україні зарубіжного досвіду перевірки й оцінювання навчальних досягнень студентів.

Autor

  • І. В. Собко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

Перехід вітчизняних закладів вищої освіти до європейської системи навчання спонукає звернути увагу на зарубіжний досвід вищої школи. Зокрема таку важливу його складову, як систему оцінювання результатів навчання.

Метою нашої роботи є аналіз зарубіжної системи оцінювання знань, умінь і навичок студентів та визначення тих її елементів, які варто запозичити вітчизняним закладам вищої освіти.

Biogram autora

І. В. Собко, Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

Bibliografia

Фіцула М. М. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. К. : Академвидав, 2006. 352 с. URL: https://pidruchniki.com/70173/pedagogika/otsinyuvannya_ rezultativ_ navchalno-piznavalnoyi_diyalnosti_studentiv (дата звернення 28.04.2020).

Левченко Я. С., Волинец Л. Н. Проблемы высшей школы глазами студентов. Monografia pokonferencyjna, 2019. 116 с. URL: http://конференция.com. ua/files/91_s.pdf (дата звернення 11.05.2020)

Закон України «Про вищу освіту». Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 37–38, ст. 2004. Ст. 5. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 (дата звернення 03.05.2020).

Сисоєва С., Кристопчук Т. Освітні системи країн Європейського Союзу : Загальна характеристика: навч. посіб. Рівне : Овід, 2012. 352 с.

Deepti Mani, Stefan Trines. Education in South Korea. October 16, 2018. URL: https://wenr.wes.org/2018/10/education-in-south-korea (дата звернення 28.04.2020).

##submission.downloads##

Numer

Dział

Секція 4 Психологія сьогодні: дослідження, проблеми, перспективи