Основні лінії психічного розвитку в навчальному процесі.

Autor

  • В. В. Рибак Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

Для сучасної психолого-педагогічної науки проблема взаємозв’язку навчання й розвитку є одним із центральних методологічних питань. Правильне розв’язання питання про взаємовідношення цих двох наукових понять має велике значення не лише для психології, а й для педагогіки. Кожна концепція навчання, яку формулює педагог, включає в себе певну концепцію розвитку.

Biogram autora

В. В. Рибак, Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

Bibliografia

Выготский Л. С. Педагогическая психология. М. : Педагогика, 1991. 536 с.

Поліщук В. М. Вікова та педагогічна психологія: навчальний посібник. Вид. 3-тє, виправ. Суми : Університетська книга, 2010. 352 с.

Лисянська Т. М. Педагогічна психологія: навч. посібник. 2-ге видання, випр. і доп. К. : Каравела, 2012. 264 с.

##submission.downloads##

Numer

Dział

Секція 4 Психологія сьогодні: дослідження, проблеми, перспективи