Основні лінії психічного розвитку в навчальному процесі.
Abstrakt
Для сучасної психолого-педагогічної науки проблема взаємозв’язку навчання й розвитку є одним із центральних методологічних питань. Правильне розв’язання питання про взаємовідношення цих двох наукових понять має велике значення не лише для психології, а й для педагогіки. Кожна концепція навчання, яку формулює педагог, включає в себе певну концепцію розвитку.Bibliografia
Выготский Л. С. Педагогическая психология. М. : Педагогика, 1991. 536 с.
Поліщук В. М. Вікова та педагогічна психологія: навчальний посібник. Вид. 3-тє, виправ. Суми : Університетська книга, 2010. 352 с.
Лисянська Т. М. Педагогічна психологія: навч. посібник. 2-ге видання, випр. і доп. К. : Каравела, 2012. 264 с.
##submission.downloads##
Numer
Dział
Секція 4 Психологія сьогодні: дослідження, проблеми, перспективи