Мотивація до навчання як запорука ефективного навчального процесу.

Autor

  • С. В. Гончаренко КЗ «НВК: ЗШ І–ІІ ступенів – ліцей № 7 ВМР»
  • Н. А. Заступ КЗ «НВК: ЗШ І–ІІ ступенів – ліцей № 7 ВМР»

Abstrakt

Актуальною проблемою сучасної системи освіти є спрямування учнів на вироблення позитивної мотивації та підвищення інтересу до навчання. Для реалізації цього завдання розглянемо більш детально термін «мотивація» та на основі цього визначимо найефективніші шляхи її формування.

Biogramy autorów

С. В. Гончаренко, КЗ «НВК: ЗШ І–ІІ ступенів – ліцей № 7 ВМР»

практичний психолог

Н. А. Заступ, КЗ «НВК: ЗШ І–ІІ ступенів – ліцей № 7 ВМР»

соціальний педагог

Bibliografia

Алексєєва М. І. Мотиви навчання учнів. К. : Радянська школа, 1974. 120 с.

Усе про мотивацію / уклад. А. Г. Дербеньова. Х. : Основа. 2002. 207 с.

Изучение мотивации поведения детей и подростков / под ред. Л. И. Божович и Л. В. Благонадежинной. М. : Педагогика, 1972. 352 с.

Канюк С. С. Психологія мотивації: навч. посібник. К. : Либідь 2002. 284 с.

Семиченко В. А. Проблемы мотивации поведения и деятельности человека. К. : Милениум, 2004. 521 с.

##submission.downloads##

Numer

Dział

Секція 4 Психологія сьогодні: дослідження, проблеми, перспективи