Способи формування критичного мислення студентів під час вивчення іноземної мови.

Autor

  • А. А. Малахова Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

На сьогодні розвиток критичного мислення є однією з основних цілей в сучасній освіті. Чому так відбувається? Це пояснюється тим, що від студентів вимагають не простого знання будь-яких фактів, а здатність користуватися набутими знаннями; не кількість отриманої інформації, а вміння відбирати, сортувати і моделювати певний обсяг інформації. Навіть більше, критичне мислення сприяє розвитку особистісного росту.

Biogram autora

А. А. Малахова, Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

Bibliografia

Pintrich P. R. The Role of Metacognitive Knowledge in Learning, Teaching, and Assessing. Theory Into Practice. 2002. Vol. 41. Issue 4. P. 216–219.

Терно С. О. Критичне мислення – сучасний вимір суспільствознавчої освіти. Запоріжжя : Просвіта. 2009. С. 213–218.

Халперн Д. Психология критического мышления. СПб. 2000. С. 320–325.

Мередит К. С., Стил Дж. Л., Темпл Ч. Чтение и письмо для Критического мышления. М., 1997. С. 48–51.

##submission.downloads##

Numer

Dział

Секція 3 Мистецтво викладання у закладах вищої освіти в умовах цифрової трансформації