Підготовка майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності щодо вибору професії в умовах цифрової трансформації освіти.
Abstrakt
Інформатизація усіх сфер суспільного життя, промислова революція, динамічні зміни у структурі зайнятості населення актуалізують проблему профорієнтації майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності, підготовку їх до майбутнього вибору професії в умовах, які постійно оновлюються. Учні, студенти та навіть молоді фахівці часто зазнають труднощів у професійному виборі, пошуку й аналізі необхідної професійної інформації. Однак збільшення потоку інформації про професії, шляхи їх отримання, вакансії на ринку праці самі собою не вирішують проблеми самовизначення особистості, оскільки дають більше можливостей вибору.Bibliografia
Хайрутдинов Д. «Навыки XXI века»: новая реальность в образовании. URL: http://erazvitie.org/article/navyki_xxi_veka_novaja_realnost (дата звернення 18.05.2020).
Бельницкая Е. А. Интегративная роль электронного учебно-методического комплекса по химии в структуре образовательного портала. Актуальные вопросы теории и практики «Медиаобразование в педагогической сфере: опыт и новые подходы к управлению»: Сб. трудов. Москва, 16–17 марта 2017 г. / под ред. И. В. Жилавской, И. А. Фатеевой. М. : МПГУ, 2017. С. 211–217.
Бельницкая Е. А. Система профориентационной работы учителя химии в условиях профильного обучения. Актуальные проблемы химического образования в средней и высшей школе: сборник научных статей. Витебск : ВГУ имени П. М. Машерова, 2016. С. 17–19.