Управлінська культура директора школи як важливий чинник формування його позитивного іміджу.
Abstrakt
Термін «імідж» означає громадську думку, уявлення про когось, щось або образ особи, спрямований на формування громадської думки чи уявлення про неї [1]. Тому, можна сказати, що імідж – це враження, яке керівник або організація справляють на людей. Поняття «імідж» виникло на Заході в 60-х рр. XX ст. у сфері підприємництва. Пізніше це поняття стало основним елементом у публікаціях з психології управління та соціальної психології організації.Bibliografia
Булатова О. Имидж педагога – мода или необходимость? Директор школи. Україна. 2003. № 2 С. 10–12.
Гошко А. О., Дмитренко Г. А., Кнізєв В. М. Контури нового управлінського курсу трансформації України. К. : Вид-во НАДУ, 2004. 176 с.
Зуєвська І. Критерії ефективності позитивного іміджу школи. Директор школи. 2006. № 2. С. 10–13.
Карамушка Л. М. Психологія управління: навч. посібн. К. : Міленіум, 2003. 344 с.
Мармаза О. І. Використання потенційних можливостей іміджелогії в управлінні закладами освіти. Управління школою. 2009. № 19–21. С. 55–59. URL: http://journal.osnova.com.ua/article/11046
Підготовка керівника середнього закладу освіти: навч. посібн. / за ред. Л. І. Даниленко. К. : Міленіум, 2004. 212 с.
Сушко С. Сучасна модель управління гімназією. Директор школи, ліцею, гімназії. 2003. № 3 С. 85–100. URL: https://www.director-ua.info/index.php/ dslg/article/view/230/209