Індивідуальні форми методичної роботи у дошкільному навчальному закладі.

Autor

  • М. О. Гриб Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

У сучасній дошкільній освіті, в якій відбувається активне реформування, методична служба є ланкою, яка об’єднує між собою діяльність педагогічного колективу і державну систему освіти, психолого-педагогічну науку, перспективу педагогічного досвіду. Методична робота в дошкільному закладі базується на принципі системності колективної та індивідуальної праці вихователів над підвищенням своєї науково-теоретичної підготовки, професійної майстерності. Основною метою роботи є підвищення якості навчально-виховного процесу, що відповідає сучасним вимогам, шляхом удосконалення професійної майстерності педагогічних кадрів. На думку Л. А. Мартинець, методична робота – це заснована на досягненнях науки та передового педагогічного досвіду система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науковопрактичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового та загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їхньої професійної компетентності та підвищення ефективності освітнього процесу.

Biogram autora

М. О. Гриб, Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

Bibliografia

Мартинець Л. А. Професійний розвиток учителя: сутність і зміст URL: ps.stateuniversity.ks.ua/file/issue_72/part_2/24.pdf

Петечук В. М., Грабовська Т. І. Особливості управління інноваційною діяльністю в закладах освіти районними / міськими методичними кабінетами. URL: http://www.zakinppo.org.ua

Книга керівника дошкільного навчального закладу: довідково-методичне видання / упоряд. О. А. Копейкіна, Л. В. Гураш. Харків : Торсинг плюс, 2006. 512 с.

##submission.downloads##

Numer

Dział

Секція 1 Мистецтво управління закладами освіти: традиції та інновації