Психологічні аспекти екологічної освіти молодших школярів.
Abstract
Проблеми екології виступають одними із найважливіших проблем у сучасному світі. Аналізуючи причини виникнення екологічних криз та катастроф, можна зазначити, що наразі домінуючим типом екологічної свідомості людей є антропоцентричний тип, який характеризується суто прагматичним утилітарним, споживацьким ставленням до природи. На жаль, результатом такого ставлення є явища, що виникають у природньому середовищі та негативно впливають на життєдіяльність людства. Тому сьогодні особливої актуальності набувають питання, пов’язані із формуванням екоцентричного типу екологічної свідомості.References
Безлюдна Н. Психолого-педагогічні основи екологічного виховання учнів початкової школи. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. 2013. № 46. С. 221–225.
Білявський Г. О. Основи екології: теорія та практикум : навч. посіб. К. : Лібра, 2002. 352 с.
Войтович А. Принципи екологічного виховання молодших школярів у другій половині ХХ ст. Молодь і ринок. 2015. № 8. С. 164–169.
Дідков О. Формування екологічної свідомості та культури засобами освіти та виховання особистості. Гілея: науковий вісник : зб. наук. праць. 2012. Вип. 63. С. 472–478.
Мальчикова І. М. Особливості екологічного виховання дітей молодшого шкільного віку. Таврійський вісник освіти. 2013. № 3. С. 133–140.
Мунасипова-Мотяш І. Особливості екологічної свідомості молодших школярів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. 2013. №. 1. С. 126–129.
Суботюк В. І. Науково-методичні засади екологічного виховання молодших школярів у світлі вимог інформаційного суспільства. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. 2014. Вип. 8. С. 88–91.