Психологія взаємодії в системі «викладач–здобувач–група».
Abstract
В умовах освітніх реформ і цивілізаційних психологічних змін докорінно трансформуються взаємовідносини в системі «викладач–здобувач–група». Стосунки у системі «здобувач–викладач» є тією психологічною цариною, де вперше розглядаються особистісне самоствердження майбутнього фахівця, його самосвідомість, засвоюється модель професійної діяльності. Продуктивність виховної дії викладача, його внесок у розвиток особистості студента є складним і сумлінним процесом, який вимагає гармонійного контакту викладача і студента.References
Булах І. С. Психологічні аспекти міжособистісної взаємодії викладачів і студентів: навч.-метод. посібник. К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2002. 114 с.
Бурдейна Л. Діалогічне спілкування як необхідна умова формування моральної культури студентської молоді // Педагогіка і психологія професійної освіти. 2004. № 4. С. 38–46.
Психологія педагогічної взаємодії: інтегративний підхід: монографія / за ред. В. Л. Зливкова, С. О. Лукомської. К., 2019. 259 с.
Подоляк Л. Г. Психологія вищої школи: навчальний посібник для магістрантів і аспірантів. К. : ТОВ Філ-студія, 2006. 320 с.
Семиченко В. А. Психологія педагогічної діяльності: навч. посіб. К. : Вища школа, 2004. 335 с.
Downloads
Issue
Section
Секція 4 Психологія сьогодні: дослідження, проблеми, перспективи