Формувальний експеримент в педагогічній психології.
Abstract
Найбільш важливою складовою частиною наукового дослідження є експеримент –метод емпіричного дослідження, що базується на активному та цілеспрямованому втручанні суб’єкта у процес наукового пізнання явищ та предметів реальної дійсності шляхом створення умов, що контролюються та управляються, які дозволяють встановлювати визначені якості та закономірні зв’язки в об’єкті, що досліджується, та багаторазово їх відтворювати.References
Ананьев Б. Г. Психология и проблемы человекознания. М. : Институт практической психологии; Воронеж : НПО МОДЭК, 1996. 384 с.
Божович Л. И. Личность и ее формирование в детском возрасте. М. : Просвещение, 1968. 464 с.
Большой толковый психологический словарь : в 2 т. / сост. Ребер Артур (Penguin); пер. с англ. М. : Вече, АСТ, 2000. Т. 2 (П–Я) 560 с.
Выготский Л. С. Развитие высших психических функций. М. : Изд-во АПН СССР, 1960. 450 с.
Ломов Б. Ф. Методологические и теоретические проблемы психологии / отв. ред. Ю. М. Забродин, Е. В. Шорохова. М. : Наука, 1984. 444 с.
Максименко С. Д. Теорія і практика психолого-педагогічного дослідження. К. : НДІ психології, 1990. 239 с.
Никандров В. В. Наблюдение и эксперимент в психологии : учеб. пособие. СПб. : Речь, 2002. 103 с.
Психология: словарь / под ред. А. В. Петровского, М. Г. Ярошевского; сост. Л. А. Карпенко. М. : Политиздат, 1990. 494 с.
Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии. М. : Учпедгиз, 1946. 704 с.