Прояви деструктивних психічних станів студентів в умовах навчання у вищій школі.
Abstract
На сьогоднішній день соціальні та економічні умови перебувають у стані перманентних змін, що закономірно спричиняє суттєві зміни у житті суспільства, його структурі та соціальних нормах. Невпевненість у завтрашньому дні, нестабільні умови праці та навчання із постійним зростанням напруження можуть мати негативний вплив на психічне здоров’я молодих спеціалістів та студентів ЗВО, що є дуже небажаним, оскільки у цей період відбувається інтенсивний розвиток особистості, формування її інтелектуальної, емоційновольової, мотиваційної сфер, системи ціннісних орієнтацій, а також професіоналізація та самовизначення у життєвому просторі. Оскільки тиск зазначених вище факторів на молоду особистість невпинно зростає, то наше дослідження є актуальним для сучасної психологічної науки.References
Власенко А. Б. Деструктивні психологічні стани студента як проблема сучасної психологічної науки. URL: https://novyn.kpi.ua/2005-2/01_Vlasenko. pdf (дата звернення 04.05.2020).
Василюк Ф. Е. Психология переживания (анализ преодоления критических ситуаций). М. : Изд-во при Моск. ун-те, 1984. 200 с. URL: http://mhp-journal. ru/upload/Library/Vasilyuk_FE_(1984)_Psychology_of_Experience.pdf, (дата звернення 04.05.2020).
Левитов Н. Д. О психических состояниях человека. М. : Изд-во «Просвещение», 1964. 343 с.
Ігуманова О. Б. Ґенеза негативних психічних станів студентів та їх психокорекція. Хмельницький : Вид-во при ХНУ, 2014. С. 143–145.
Мостова І. Поради психолога першокурснику. К. : Тандем, 2000. 76 с.
Downloads
Issue
Section
Секція 4 Психологія сьогодні: дослідження, проблеми, перспективи