Особливості толерантної поведінки старшокласників.
Abstract
У сучасному світі досить часто підіймається питання толерантної поведінки у суспільстві. Адже будь-яке суспільство певною мірою залежить від здатності людей співіснувати одне з одним, від того, чи сприймають вони одне одного, чи поважають і підтримують, чи об’єднують свої зусилля для подолання спільних для них проблем, для постійного поліпшення свого матеріального й духовного життя. Загалом, толерантна поведінка і фактори, що покладені в основу її розвитку, – одна з найактуальніших тем сучасності.References
Губа Н., Гладких Ж. Теоретичний аналіз психологічних чинників, які впливають на формування толерантності. Психологічні перспективи. Вип. 32. 2018. С. 97–108.
Кравченко І. А. Значення толерантності в особистісно-професійному розвитку майбутнього психолога. Вісник післядипломної освіти. 2011. Вип. 3. С. 324–331.
Головина С. Г., Спирина Т. А., Корниенко А. В. Формирование этнической толерантности студентов: психолого-педагогические аспекты. Вестник Челябинского государственного педагогического университета. 2017. Вып. 6. С. 122–130.
Терещенко К. В. Толерантність особистості: міждисциплінарний підхід. Актуальні проблеми психології. Том 1. Вип. 52. 2019. С. 123–127.
Братченко С. Л. Психологические основания исследования толерантности в образовании. Педагогика развития: ключевые компетентности и их становление: Материалы 9-й науч.-практ. конф. Краснояр. гос. ун-та. 2013. С. 104–117.
Кушнір Ю. В. Міжетнічна толерантність як характеристика взаємодії індивідів. Наукові праці ВНЗ «Донецький національний технічний університет». Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. 2015. Випуск 1 (16). С. 124–129.