Розвиток проєктувальної майстерності викладача закладу вищої освіти.

Authors

  • В. Ю. Стрельніков Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstract

Проблема проєктувальної діяльності викладачів закладів вищої освіти виходить на одне з перших місць у практиці закладів освіти і теорії педагогіки. Назрів перехід від адаптивного ставлення до проєктувальної майстерності, яке передбачає її перманентне пристосування під інші соціальні запити, до креативно-активного, яке передбачає її перетворення у головний рушій професійного розвитку викладача.

Author Biography

В. Ю. Стрельніков, Донецький національний університет імені Василя Стуса

докт. пед. наук, проф.

References

Лебедик Л. В. Компетентнісний підхід у підготовці викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури. Педагогічні науки. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2016. Вип. 66–67. С. 53–58.

ЛебедикЛ.В. Компоненти структури підготовленості викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем. Засоби навчальної та науководослідної роботи : зб. наук. праць / ред. кол.: акад. І. Ф. Прокопенко (голов. ред.) та ін. Харків : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017. Вип. 49. С. 80–95.

Лебедик Л. В. Критерії готовності майбутнього викладача до проектування дидактичних систем. Педагогічні науки. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2017. Вип. 69. С. 69–73.

Лебедик Л. В. Проектування інформаційних технологій фахової підготовки майбутніх педагогів. Педагогічні науки. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2017. Вип. 71. С. 60–64.

Лебедик Л. В. Проектування форм педагогічної підготовки майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури. Імідж сучасного педагога. 2017. № 8 (177). C. 25–28.

Стрельніков В. Ю. Проектувальна діяльність як складник професійної культури педагога. Українська професійна освіта. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. № 4. С. 32–38.

Стрельніков В. Ю. Теоретичні основи проектування як складової професійної діяльності педагога. Імідж сучасного педагога. 2004. № 7. C. 31–33.

Issue

Section

Секція 3 Мистецтво викладання у закладах вищої освіти в умовах цифрової трансформації