Роль університетського середовища у формуванні особистості студента.
Abstract
Наразі існує проблема щодо неповної співвідносності сучасного стану вищої школи в Україні та реалій сьогоднішнього світу, який швидко змінюється. На нашу думку, навчання в університеті та особистісне виховання в його стінах не можуть існувати одне без одного, оскільки саме ті риси особистості, що мають виховуватися в сучасному університеті, є ефективною базою не тільки кращого засвоєння формальної освіти (більш ефективне навчання в університеті), але й сприяє подальшому самовдосконаленню. Саме це і визначає актуальність проблеми.References
Горак О. Р. Стан сформованості готовності студентів до гуманістичного вирішення проблемних ситуацій Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал: матеріали звіт. наук.-практ. конф. Ін-ту проблем виховання НАПН України за 2017 р. Вип. 6. Івано-Франківськ : НАІР, 2018. С. 66–73.
Демчук В. С. Соціальна зумовленість необхідності посилення виховної діяльності в університеті Теоретичні питання культури, освіти та виховання: збірник наукових праць КНЛУ. Вип. 53. Київ, 2016. С. 26–36
Чіжова Н. В., Особистісно-орієнтований підхід як умова для саморозвитку студентів під час навчання в університеті Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал: матеріали звіт. наук.-практ. конф. Ін-ту проблем виховання НАПН України за 2017 р. Вип. 6. Івано-Франківськ : НАІР, 2018. С. 312–315.
Оболенська Т. Нова парадигма виховної роботи в університеті. Вища школа. 2011. № 12. С. 66–73.
Сенашенко В. С. Социально-воспитательная среда вуза как основа воспитания и социализации студенчества Высшее образование в России. 2011. № 6. С. 103–113.