Педагогічні умови формування творчого мислення студентів.
Abstract
Більшість із нас має необхідні задатки до творчості. Усі ми можемо створювати незвичайні предмети, але щоб їх продукувати, потрібно спочатку навчитися творчо мислити. Творче мислення є багатоступеневим процесом, який містить у собі постановку завдання, визначення того, що посідає важливе місце у цьому завданні, та знаходження нового шляху вирішення проблеми [1]. Питання формування особистості з нестандартним підходом до речей є перспективою майбутньої освіти, тому формування творчого мислення студентів на часі.
Метою пропонованої статті є висвітлення педагогічних умов формування творчого мислення у студентів закладу вищої освіти як засобу підвищення якості підготовки майбутніх фахівців.
References
Кравець Р. Педагогічні умови формування творчого мислення студентів. Наукові записки. Серія Педагогіка. 2009. № 1. С. 42–46. URL: https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ve d=2ahUKEwjOpOCDnKTpAhWr16YKHZN0BhAQFjAAegQIAhAB&url=ht tp%3A%2F%2Firbis-nbuv.gov.ua%2Fcgi-bin%2Firbis_nbuv%2Fcgiirbis_64. exe%3FC21COM%3D2%26I21DBN%3DUJRN%26P21DBN%3DUJRN%26 IMAGE_FILE_DOWNLOAD%3D1%26Image_file_name%3DPDF%2FNZT NPU_ped_2009_1_12.pdf&usg=AOvVaw3LgROuIITLiuBtRHPxEynD (дата зверенення 27.04.20).
Алдер Г. СQ, или мускулы творческого интеллекта / пер. с англ. С. Потапенко. М. : ФАИР-ПРЕСС, 2004. C. 496.
Акімова О. В., Наливайко О. Б. Психологічні теорії творчості й творчого мислення. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія. 2013. Вип. 39. С. 7–11.
Павелків Р. В. Загальна психологія. Методи моделювання творчої діяльності та формування творчого мислення : підруч. для студ. вищ. навч. закл. Вид. 3-тє, допов. К. : Кондор, 2012. С. 507.
Калошин В. Ф. Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості. Практична психологія та соціальна робота. 2007. № 10. С. 67–72.
Вітвицька С. С. Основи педагогіки вищої школи: підруч. [за модульнорейтинговою системою навчання для студ. магістр.]. К. : Центр учб. л-ри, 2011. C. 384.