Система цінностей сучасних старшокласників.
Abstract
Становлення сучасної особистості у процесі реформування українського суспільства й новітніх історичних змін набуває все більшої актуальності. Разом з тим активного дослідження потребують процеси та необхідні умови самоактуалізації особистості, творчого розвитку та реалізації своїх можливостей. Така проблема породжує нові виклики та нові підходи до формування ціннісно-мотиваційної сфери підлітків. Встановлення цінностей та внутрішніх переконань є однією із ключових компетентностей особистості XXI ст. Тож вивчення ціннісних орієнтацій старшокласників є актуальним питанням, адже саме вони стають генераторами нових ідей та змін у країні.References
Життєві цінності старшокласників. Освіта. UA. 05.03.2008. URL: http://ru.osvita.ua/school/method/upbring/1798/ (дата звернення 24.04.20).
Щербань А. Д. Ціннісні орієнтації особистості та їх класифікація. Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. 2015. № 64. С. 194–198.
Downloads
Issue
Section
Секція 2 Досягнення сучасної педагогічної науки й практики: теорія, досвід, проблеми й перспективи