Проблеми морального виховання.
Abstract
Педагоги різних часів та національностей висловлювати свої думки щодо морального виховання по-різному. Витоки щодо моралі людини прослідковуються ще із давньої Греції. Це можна побачити в словах Аристотеля: «Морально прекрасною називають людину досконалої гідності… Адже про моральну красу говорять з приводу доброти: морально прекрасним називають справедливу, мужню, благородну, яка взагалі володіє всіма добротами» [5]. Ф. Ніцше вважав: «Бути моральним, етичним – означає бути покірним давно встановленому закону чи звичаю». «Мораль – це перевага людини перед природою».References
Зайченко І. В. Педагогічна концепція С. Ф. Русової : навч. посіб. для студ. пед. спец. вузів / передм. М. Д. Ярмаченка. 2-ге вид., доповн. і переробл. Чернігів : ЧДПУ ім. Т. Г. Шевченка, 2000. 234 с.
Моральне виховання. URL: https://pidruchniki.com/14821111/pedagogika/ moralne_vihovannya (дата звернення 16.04.2020)
Мораль та моральність: поняття та особливості. URL:http://ru.osvita.ua/vnz/ reports/culture/30432/ (дата звернення 16.04.2020)
Сухомлинський В. О. Слово вчителя в моральному вихованні. Вибр. твори : У 5-ти т. Т. 5. К. : Рад. школа, 1977. С. 321–330.
Формування моральних цінностей учнів у системі виховної роботи. URL: http://ru.osvita.ua/school/lessons_summary/upbring/33843/ (дата звернення 16.04.2020)
Downloads
Issue
Section
Секція 2 Досягнення сучасної педагогічної науки й практики: теорія, досвід, проблеми й перспективи