Особливості вибору методів навчання дорослих.
Abstract
За останні роки людство зробило неймовірні кроки вперед. Все нові і нові технології постійно змінюють наше життя. Поряд із цим все більшого значення набуває підготовка людини до динамізму змін, що обумовлені вступом людства до інноваційного типу прогресу. В умовах, коли знання, ідеї, технології змінюються швидше, ніж людське життя, єдиною запорукою конкурентоспроможності людини є неперервна освіта.
Метою нашого дослідження є вивчення освіти дорослих та особливостей навчання дорослих за допомогою дистанційної форми надання освітніх послуг.
References
Закон України «Про освіту». URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/ 2145-19 (дата звернення 02.04.2020).
Мартинець Л. А. Освіта дорослих: форми та зміст. Освіта та розвиток обдарованої особистості / Київ: Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2015. № 6. С. 14–16. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2015_6_5 (дата звернення 05.09.2020).
Мідляр О. К. Дистанційна освіта: забезпечення доступності та неперервної освіти впродовж життя. Матеріали міжвузівського вебінару, м. Вінниця, 31 березня 2017 р. С. 66–68. URL: http://www.vtei.com.ua/images/VN/ 31_03.pdf (дата звернення 11.05.2020).
Освіта дорослих: короткий термінологічний словник / авт.-упор. Л. Б Лук’янова, О. В. Аніщенко. К.; Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2014. 108 с.
Освіта дорослих: теоретичні і методологічні засади: монографія / авт. кол.: Лук’янова Л. Б., Сігаєва Л. Є., Аніщенко О. В., Зінченко С. В. та ін. К. : Педагогічна думка, 2012. 272 с