Розробка факультативної програми для учнів 5–6 класів.

Authors

  • А. В. Базилик Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstract

Процес реформування системи середньої освіти має містити не лише модернізацію шкільного курсу математики, а й наповнення його новим змістом, який би дав змогу підвищити рівень математичної освіти підростаючого покоління. Навчити дітей бачити красу математики, розвивати та формувати інтерес до неї – одне з найважливіших завдань викладання математики, адже стійкий пізнавальний інтерес є одним з інструментів, що спонукає школярів до більш глибокого пізнання предмета, розвиває їхні здібності. Проте знання, які отримують школярі на уроках математики під час вивчення основного курсу, не завжди виявляються достатніми. Через це зростає роль факультативних занять, на яких учні поглиблюють та систематизують знання з основного курсу, отримують додаткову інформацію, виходячи з досягнень математичної науки.

Author Biography

А. В. Базилик, Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

References

Збірник програм з математики для допрофільної підготовки та профільного навчання: у 2 Ч. Ч. I. Допрофільна підготовка: факультативи та курси за вибором / упоряд. Н. С. Прокопенко, О. П. Вашуленко, О. В. Єргіна. Х. : Вид-во «Ранок», 2011. 320 с.

Losyeva N., Gubar D., Puzyrov V. Helping child to learn mathematics. FAMA Family Math for Adult Learners/ Family and communities in and out of classroom: Ways to improve mathematics' achievement Barcelona, 2011. P. 98–105.

Losyeva N. Game Frame of Reference as a of Preconditions for Students and Teachers Self-Realization. Journal of Research in Innovative Teaching. Publication of National University. Volume 2, Issue 1, March 2009. La Jolla, CA USA.

Issue

Section

Секція 2 Досягнення сучасної педагогічної науки й практики: теорія, досвід, проблеми й перспективи