Дистанційне навчання в умовах карантину з використанням соціальних медіа.
Анотація
Складні життєві ситуації забезпечують пристосування до нових умов існування. Навчальні заклади середньої та вищої освіти у всьому світі перейшли на дистанційну форму навчання, аби створити безпечні умови для своїх учнів та студентів. Карантин, як і будь-яка криза, – це слушний привід набути нових професійних навичок; почати робити те, що давно постало як необхідність. У нестандартних, екстрених ситуаціях необхідно швидко орієнтуватися та діяти ефективно, обираючи легкі, зручні, зрозумілі інструменти. У ситуації, що склалася, коли на період карантину заборонено відвідування закладів освіти її здобувачами, оптимальним є налаштування дистанційного навчання.Посилання
Розробка і використання дистанційних курсів у навчальному процесі: методичні рекомендації / уклад. Н. М. Лосєва, Л. Б. Ігнатова. Вінниця : ДонНУ імені Василя Стуса, 2016. 88 с.
Лосєва Н. М., Бордзих А. Р. Інформаційно-комунікаційні технології і самореалізація студента у процесі навчання. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. Мелітополь, 2018. С. 190–194.
Пузирьов В. Є. Дистанційне навчання вищої математики: досвід Донецького національного університету (м. Вінниця). Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. № 4 (48). Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. С. 283–290.
Losyeva N., Termenzhy D. Distance technologies in action: E-learning in exile (the experience of Donetsk National University, Ukraine). Educación y Sociedad en Red. Los desafíos de la era digital. USAL, Buenos Aires, 2016. URL: http://p3.usal.edu.ar/index.php/supsignosead/issue/current