Проблеми морального виховання.

Автор(и)

  • Д. О. Медведєва Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Педагоги різних часів та національностей висловлювати свої думки щодо морального виховання по-різному. Витоки щодо моралі людини прослідковуються ще із давньої Греції. Це можна побачити в словах Аристотеля: «Морально прекрасною називають людину досконалої гідності… Адже про моральну красу говорять з приводу доброти: морально прекрасним називають справедливу, мужню, благородну, яка взагалі володіє всіма добротами» [5]. Ф. Ніцше вважав: «Бути моральним, етичним – означає бути покірним давно встановленому закону чи звичаю». «Мораль – це перевага людини перед природою».

Біографія автора

Д. О. Медведєва, Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

Посилання

Зайченко І. В. Педагогічна концепція С. Ф. Русової : навч. посіб. для студ. пед. спец. вузів / передм. М. Д. Ярмаченка. 2-ге вид., доповн. і переробл. Чернігів : ЧДПУ ім. Т. Г. Шевченка, 2000. 234 с.

Моральне виховання. URL: https://pidruchniki.com/14821111/pedagogika/ moralne_vihovannya (дата звернення 16.04.2020)

Мораль та моральність: поняття та особливості. URL:http://ru.osvita.ua/vnz/ reports/culture/30432/ (дата звернення 16.04.2020)

Сухомлинський В. О. Слово вчителя в моральному вихованні. Вибр. твори : У 5-ти т. Т. 5. К. : Рад. школа, 1977. С. 321–330.

Формування моральних цінностей учнів у системі виховної роботи. URL: http://ru.osvita.ua/school/lessons_summary/upbring/33843/ (дата звернення 16.04.2020)

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 2 Досягнення сучасної педагогічної науки й практики: теорія, досвід, проблеми й перспективи