Особливості вибору методів навчання дорослих.

Автор(и)

  • М. О. Гаю Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Анотація

За останні роки людство зробило неймовірні кроки вперед. Все нові і нові технології постійно змінюють наше життя. Поряд із цим все більшого значення набуває підготовка людини до динамізму змін, що обумовлені вступом людства до інноваційного типу прогресу. В умовах, коли знання, ідеї, технології змінюються швидше, ніж людське життя, єдиною запорукою конкурентоспроможності людини є неперервна освіта.

Метою нашого дослідження є вивчення освіти дорослих та особливостей навчання дорослих за допомогою дистанційної форми надання освітніх послуг.

Біографія автора

М. О. Гаю, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

здобувач вищої освіти

Посилання

Закон України «Про освіту». URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/ 2145-19 (дата звернення 02.04.2020).

Мартинець Л. А. Освіта дорослих: форми та зміст. Освіта та розвиток обдарованої особистості / Київ: Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2015. № 6. С. 14–16. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2015_6_5 (дата звернення 05.09.2020).

Мідляр О. К. Дистанційна освіта: забезпечення доступності та неперервної освіти впродовж життя. Матеріали міжвузівського вебінару, м. Вінниця, 31 березня 2017 р. С. 66–68. URL: http://www.vtei.com.ua/images/VN/ 31_03.pdf (дата звернення 11.05.2020).

Освіта дорослих: короткий термінологічний словник / авт.-упор. Л. Б Лук’янова, О. В. Аніщенко. К.; Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2014. 108 с.

Освіта дорослих: теоретичні і методологічні засади: монографія / авт. кол.: Лук’янова Л. Б., Сігаєва Л. Є., Аніщенко О. В., Зінченко С. В. та ін. К. : Педагогічна думка, 2012. 272 с

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 2 Досягнення сучасної педагогічної науки й практики: теорія, досвід, проблеми й перспективи