Індивідуальні форми методичної роботи у дошкільному навчальному закладі.
Анотація
У сучасній дошкільній освіті, в якій відбувається активне реформування, методична служба є ланкою, яка об’єднує між собою діяльність педагогічного колективу і державну систему освіти, психолого-педагогічну науку, перспективу педагогічного досвіду. Методична робота в дошкільному закладі базується на принципі системності колективної та індивідуальної праці вихователів над підвищенням своєї науково-теоретичної підготовки, професійної майстерності. Основною метою роботи є підвищення якості навчально-виховного процесу, що відповідає сучасним вимогам, шляхом удосконалення професійної майстерності педагогічних кадрів. На думку Л. А. Мартинець, методична робота – це заснована на досягненнях науки та передового педагогічного досвіду система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науковопрактичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового та загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їхньої професійної компетентності та підвищення ефективності освітнього процесу.Посилання
Мартинець Л. А. Професійний розвиток учителя: сутність і зміст URL: ps.stateuniversity.ks.ua/file/issue_72/part_2/24.pdf
Петечук В. М., Грабовська Т. І. Особливості управління інноваційною діяльністю в закладах освіти районними / міськими методичними кабінетами. URL: http://www.zakinppo.org.ua
Книга керівника дошкільного навчального закладу: довідково-методичне видання / упоряд. О. А. Копейкіна, Л. В. Гураш. Харків : Торсинг плюс, 2006. 512 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Секція 1 Мистецтво управління закладами освіти: традиції та інновації