Індивідуальна робота зі студентами щодо формування навчальної мотивації.

Автор(и)

  • Т. І. Шевчук Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Висока активність студентів у процесі навчально-професійної діяльності забезпечує ефективне оволодіння професійними знаннями та формування умінь і навичок, необхідних в його майбутній професійній діяльності. В свою чергу активність людини визначається мотивами, якими можуть бути певні потреби, інтереси, цінності. Зазвичай мотивом виступає сукупність зовнішніх і внутрішніх факторів, які спонукають людину до певної дії, викликають активність індивіда, а також визначають напрям діяльності. Наявність позитивної навчальної мотивації сприяє розвитку особистості студента, його емоційно-вольової сфери, формуванню світоглядної позиції, уявлення про навколишнє середовище і забезпечує адекватне його сприйняття.

Біографія автора

Т. І. Шевчук, Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

Посилання

Бунаков С. В., Петренко А. О. Організація індивідуально-виховної роботи зі студентами вищого навчального закладу. Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних Сил. 2016. Вип. 1 (46). С. 161–163.

Войцеховська О. В. Проблема формування навчально-професійної мотивації студентів вищого навчального закладу. Молодий вчений. 2018. № 2 (1). С. 63–66.

Дмитришин Б. Я. Психологічні особливості формування позитивної навчальної мотивації студентів. Проблеми сучасної психології. 2015. Вип. 27. С. 137–150.

Клочко В. І., Коломієць А. А. Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів технічних спеціальностей: монографія. Вінниця : ВНТУ, 2012. 188 с.

Тернопільська В. І. Сучасні тенденції мотивації навчально-професійної діяльності студентів. Вісник Національного університету оборони України. 2012. № 5 (30). С. 141–144.

Черняк Н. О. Формування мотивації студентів до навчання у ВНЗ. Проблеми інженерно-педагогічної освіти. 2013. № 38–39. С. 388–393.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 4 Психологія сьогодні: дослідження, проблеми, перспективи