Особливості соціально-виховної роботи у закладах вищої освіти.
Анотація
Загальні напрями розвитку людського суспільства у XXI ст. впливають також на розвиток освіти і кардинальні зміни у її структурі. Недивно, що змінюються також і принципи роботи: освітньої, наукової, виховної, адже поява комп’ютерної техніки значно збільшила технічні можливості у навчанні, а така світова тенденція, як глобалізація, зробила величезну кількість закладів вищої освіти інтернаціональними.
Ми поставили за мету розкрити особливості соціально-виховної роботи зі слухачами на прикладі Донецького національного університету імені Василя Стуса.
Посилання
Сенашенко В. С., Конькова В. А., Комбарова М. Н. Социально-воспитательная среда вуза как основа воспитания и социализации студенчества. Высшее образование в России. 2011. № 6. С. 103–113.
Гук О. Ф. Гуманізація освітнього процесу у вищому навчальному закладі. Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. 2012. Вип. 14. С. 179–187.
Волобуєва І. В. Індивідуалізація навчання як психолого-педагогічна проблема сучасної вищої школи. Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. 2013. Вип. 2. С. 227–231.
Виховна робота. Інформаційний пакет ЄКТС. URL: https://www.donnu.edu. ua/uk/informatsiyniy-paket/#1525769611492-1a351972-a0d1 (дата звернення 05.05.20).
Соціальні проекти. Інформаційний пакет ЄКТС. URL: https://www.donnu. edu. ua/uk/informatsiyniy-paket/#1525769646913-49b99b23-8359 (дата звернення 05.05.20).
Навчально-виробнича лабораторія «Творча майстерня». Інформаційний пакет ЄКТС. URL: https://www.donnu.edu.ua/uk/tsentr-bezperervnoyi-osvitidonnu-imeni-vasilya-stusa/ (дата звернення 05.05.20).
Статут Донецького національного університету імені Василя Стуса. URL: https://drive.google.com/file/d/1QJhar8Bvk5HZHNB5DnFDdmvrqfLFKyPp/v iew (дата звернення 05.05.20).
Діколь-Кобріна О. А. Роль куратора в психологічному супроводі студентів-першокурсників. Наука і освіта. 2015. № 11–12. С. 45–50.