Інноваційні технології формування базових компетентностей майбутніх фахівців.

Автор(и)

  • І. А. Усатова Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
  • В. В. Ткаченко Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

На шляху вступу України до глобалізованого економічного простору дедалі важливішим стає процес підготовки висококваліфікованих фахівців. Очевидним є факт, що модернізація економіки України не можлива без підготовки молодих кадрів з відповідним рівнем кваліфікації, оскільки саме вони здатні гнучко реагувати на нововведення, генерувати принципово нові ідеї, впроваджувати новітні технології, обслуговувати технологічно оновлене устаткування, адаптоване до сучасних вимог інноваційного суспільства.

Біографії авторів

І. А. Усатова, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

канд. пед. наук, ст. викл.

В. В. Ткаченко, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

канд. пед. наук, доц.

Посилання

Бєлікова Н. О. Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності : дис. ... д-ра пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Луцький ін-т розвитку людини Університету «Україна». Луцьк, 2012. 574 с.

Мартиненко В. В. Безперервна підготовка фахівців фізичного виховання і спорту. Наукові праці. Серія: Педагогіка. 2009. № 99. Т. 112. С. 111–115.

Стоянов В. А. Інформаційні технології як інструментальна основа підготовки вчителів фізичної культури в умовах інформатизації суспільства. Вісник Харківської державної академії культури. 2013. Вип. 39. С. 109–116.

Сущенко Л. П. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту у вищих навчальних закладах : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня д-ра пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Ін-т педагогіки і психології професійної освіти АПН України. К., 2003. 46 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 3 Мистецтво викладання у закладах вищої освіти в умовах цифрової трансформації