Шляхи формування комунікативної компетентності викладача.
Анотація
Головною метою організації освітнього процесу є досягнення його найбільшої ефективності. Якість освіти при цьому оцінюється рівнем задоволення значущих для суспільства й особистості потреб не тільки в підготовці кваліфікованих фахівців, а й у формуванні особистості, яка має високий рівень інтелектуального, загальнокультурного і морального розвитку. Навчально-освітній процес у ЗВО повинен сприяти формуванню прагнення до особистісного зростання, самореалізації у професійній та громадській діяльності, навичок управління своєю поведінкою і системою взаємодій з урахуванням соціальних норм і правил.Посилання
Ашиток Н. І. Комунікативна компетентність педагога: структура, етапи формування. Молодь і ринок. 2015. № 6. С. 10–13.
Корніяка О. М. Комунікативна компетентність як визначальний чинник професійного самоздійснення викладача вищої школи. Актуальні проблеми психології. Т. VІ: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Київ, 2016. Вип. 16. С. 82–92.
Кравченко-Дзондза О. Е. Комунікативна компетентність у контексті професійної підготовки сучасного вчителя. Актуальні проблеми педагогіки, психології та професійної освіти. 2016. № 2 (2). С. 38–44.
Овсянникова Е. К., Марухно В. М. Коммуникативная компетентность преподавателя высшей школы как фактор эффективности учебно-воспитательного процесса. Международный журнал экспериментального образования. 2015. № 4. С. 186–187.
Сысоева Е. Ю. Развитие коммуникативной компетентности преподавателя вуза в системе повышения квалификации. Современные исследования социальных проблем (электронный научный журнал). 2016. № 11 (67). С. 103–112.
Филатова Е. В. Коммуникативная компетентность педагога: сущность и структура. Magister Dixit: науч.-педагогич. журнал Восточной Сибири. 2012. № 1. С. 87–89.