Вимоги до особистості викладача закладу вищої освіти.
Анотація
У наш час вимоги до викладача стають все жорсткішими. Викладач змушений змінювати методи та структуру навчання та індивідуалізувати освітні програми. Це все неможливе без особистого розвитку викладача. Тепер педагог має володіти професійними знаннями і поза межами його профільного предмета, щоб бути готовим відповісти на будь-яке запитання. Адже викладач – взірець для студента. Він переймає від педагога знання та моральні якості. Але становлення педагога – це насамперед формування його як особистості, а потім – як працівника, який має знання в певній галузі педагогічної діяльності.Посилання
Гершунский Б. С. Философия образования для XXI века. М., 1998. 603 с.
Донская Л. Ю. Психологические условия формирования имиджа преподавателя высшей школы : дис. … канд. психол. наук. Ставрополь, 2004. 215 с.
Лазаренко Л. А. Психологическая компетентность как детерминанта профессиональной успешности преподавателя высшей школы : дис. … канд. психол. наук : 19.00.07 / Сев.-Кавказ. гос. техн. ун-т. Ставрополь, 2008. 187 с.
Талызина Е. Н. Развитие психологической устойчивости преподавателей системы дополнительного профессионального образования : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / Рос. гос. социал. ун-т. Москва, 2010. 188 с.
Шаймакова Ж. Б. Роль инновационной компетентности в развитии конкурентоспособности преподавателя высшей школы : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.13 / Тамб. гос. ун-т им. Г. Р. Державина. Тамбов, 2009. 248 с.