Історичні аспекти становлення теорії освіти дорослих.

Автор(и)

  • Л. Б. Прокоф’єва Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Анотація

Освіта дорослих – одна з ключових ідей у системі розвитку та модернізації освіти в Україні та за кордоном: створюються нові стратегії розвитку освіти дорослих, наголошується на важливості принципу доступності, перекваліфікації, здобуття нових навичок для дорослого населення.

Біографія автора

Л. Б. Прокоф’єва, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

канд. пед. наук, доц.

Посилання

Вихрущ А. В. Освіта дорослих у Польщі: минуле і майбутнє. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. 2014. Вип. 2. С. 122–131. URL: nbuv.gov. ua/UJRN/OD_2014_2_17.

Вовк Л. П. Освіта дорослих як діяльність українського соціуму (XIX − початок XX ст.). Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол. 2008. № 3. С. 46–52.

Воробець І. В. Освіта дорослих у Галичині (1891–1939 рр.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. Івано-Франківськ, 2001. 19 с.

Гордієнко М. Теоретичні засади андрагогічної процесуальної моделі навчання М. Ноулза. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. Збірник наукових праць. 2012. № 5. С. 21–30.

Milana M., Holford J. Adult Education Policy and the European Union. Theoretical and Methodological Perspectives. Sense publisher, 2014. 195 p.

New World Encyclopedia. Adult Education. URL: www.newworldencyclopedia. org/entry/ Adult_education.

Rassmussen P. Adult learning policy in the European Commission. Research on the education and learning of adults. Sense publishers, 2014. P. 17–35.

Pépin L. The history of European cooperation in education and training. Brussels: EU Publications Office, 2006.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 2 Досягнення сучасної педагогічної науки й практики: теорія, досвід, проблеми й перспективи