Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці вчителя біології.

Автор(и)

  • О. М. Воробйова Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

Анотація

У Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ ст. зазначається, що одним із основних аспектів реформування освіти є впровадження в навчально-виховний процес сучасних педагогічних і науково-методичних досягнень, а одним із основних шляхів удосконалення змісту освіти є широке використання інформаційно-комунікаційних технологій.

Під ІКТ-компетентністю вчені розуміють підтверджену здатність особистості автономно і відповідально використовувати на практиці інформаційнокомунікаційні технології для задоволення власних індивідуальних потреб і розв’язування суспільно значущих, зокрема професійних, задач у певній предметній галузі або виді діяльності.

Біографія автора

О. М. Воробйова, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

аспірантка кафедри загальної педагогіки і андрагогіки

Посилання

А. С. № 77277 Навчальна комп’ютерна програма «Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів природничих дисциплін v. 1.0» / П. В. Хоменко, В. В. Оніпко, Л. В. Соловей, О. М. Воробйова (Україна). – Опубл. 03. 03. 2018.

Жалдак М. И. Система подготовки учителей к использованию информационной технологии в учебном процессе: дис. в форме науч. доклада… докт. пед. наук: спец.: 13.00.02 / АПН СССР. НИИ содержания и методов обучения. М., 1989. 48 с.

Спірін О. М. Інформаційно-комунікаційні та інформатичні компетентності як компоненти системи професійно-спеціалізованих компетентностей вчителя інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання. 2009. № 5 (13). 16 с.

Титовец Т. Сущность информатизации естественно-научного образования в системе профессиональной подготовки учителя. Information & communication technology in natural science education. Минск. 2006. С. 144–146.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 2 Досягнення сучасної педагогічної науки й практики: теорія, досвід, проблеми й перспективи