Психологічні аспекти екологічної освіти молодших школярів.

Автор(и)

  • О. Ю. Шиндировська Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Проблеми екології виступають одними із найважливіших проблем у сучасному світі. Аналізуючи причини виникнення екологічних криз та катастроф, можна зазначити, що наразі домінуючим типом екологічної свідомості людей є антропоцентричний тип, який характеризується суто прагматичним утилітарним, споживацьким ставленням до природи. На жаль, результатом такого ставлення є явища, що виникають у природньому середовищі та негативно впливають на життєдіяльність людства. Тому сьогодні особливої актуальності набувають питання, пов’язані із формуванням екоцентричного типу екологічної свідомості.

Біографія автора

О. Ю. Шиндировська, Донецький національний університет імені Василя Стуса

студентка філологічного факультету

Посилання

Безлюдна Н. Психолого-педагогічні основи екологічного виховання учнів початкової школи. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. 2013. № 46. С. 221–225.

Білявський Г. О. Основи екології: теорія та практикум : навч. посіб. К. : Лібра, 2002. 352 с.

Войтович А. Принципи екологічного виховання молодших школярів у другій половині ХХ ст. Молодь і ринок. 2015. № 8. С. 164–169.

Дідков О. Формування екологічної свідомості та культури засобами освіти та виховання особистості. Гілея: науковий вісник : зб. наук. праць. 2012. Вип. 63. С. 472–478.

Мальчикова І. М. Особливості екологічного виховання дітей молодшого шкільного віку. Таврійський вісник освіти. 2013. № 3. С. 133–140.

Мунасипова-Мотяш І. Особливості екологічної свідомості молодших школярів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. 2013. №. 1. С. 126–129.

Суботюк В. І. Науково-методичні засади екологічного виховання молодших школярів у світлі вимог інформаційного суспільства. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. 2014. Вип. 8. С. 88–91.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 4 Психологія сьогодні: дослідження, проблеми, перспективи