Особливості розвитку креативності у старшому шкільному віці: теоретичний аналіз підходів.

Автор(и)

  • О. В. Кузнєцова Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

У сучасному світі відбувається стрімкий розвиток новітніх інформаційних технологій, які передбачають творчий підхід під час оцінки проблеми та її вирішення, актуалізується потреба у фахівцях, які здатні швидко адаптуватися до умов життя й орієнтуватись у швидкоплинному інформаційному полі, здатні до самостійного творчого розв’язання проблем. У психологічній науці досить часто постає питання формування творчої особистості, звідси й велика увага до дослідження креативності людини, до особливостей її формування й розвитку при навчанні та вихованні, зокрема в період підготовки старшокласників до дорослого життя, їх професійного самовизначення, самореалізації та саморозвитку.

Біографія автора

О. В. Кузнєцова, Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

Посилання

Дереча А. А. Особливості структурного профілю креативності старшокласників. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки, 2017. С. 62–66.

Дідковська Л. І. Психологічні особливості феномена креативності у старшокласників. Проблеми сучасної психології. 2013. Вип. 21. С. 117–128.

Дімітрова-Бурлаєнко С. Д. Дефініції понять «творчість» і «креативність» у сучасному науковому дискурсі. Наукові записки НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні науки. 2017. Вип. 135. С. 82–89.

Передерій О. Розвиток креативного мислення старшокласників як пріоритетний напрямок діяльності сучасної української школи. Наука і освіта. 2018. С. 5–7

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 4 Психологія сьогодні: дослідження, проблеми, перспективи