Мотивація до навчання як запорука ефективного навчального процесу.

Автор(и)

  • С. В. Гончаренко КЗ «НВК: ЗШ І–ІІ ступенів – ліцей № 7 ВМР»
  • Н. А. Заступ КЗ «НВК: ЗШ І–ІІ ступенів – ліцей № 7 ВМР»

Анотація

Актуальною проблемою сучасної системи освіти є спрямування учнів на вироблення позитивної мотивації та підвищення інтересу до навчання. Для реалізації цього завдання розглянемо більш детально термін «мотивація» та на основі цього визначимо найефективніші шляхи її формування.

Біографії авторів

С. В. Гончаренко, КЗ «НВК: ЗШ І–ІІ ступенів – ліцей № 7 ВМР»

практичний психолог

Н. А. Заступ, КЗ «НВК: ЗШ І–ІІ ступенів – ліцей № 7 ВМР»

соціальний педагог

Посилання

Алексєєва М. І. Мотиви навчання учнів. К. : Радянська школа, 1974. 120 с.

Усе про мотивацію / уклад. А. Г. Дербеньова. Х. : Основа. 2002. 207 с.

Изучение мотивации поведения детей и подростков / под ред. Л. И. Божович и Л. В. Благонадежинной. М. : Педагогика, 1972. 352 с.

Канюк С. С. Психологія мотивації: навч. посібник. К. : Либідь 2002. 284 с.

Семиченко В. А. Проблемы мотивации поведения и деятельности человека. К. : Милениум, 2004. 521 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 4 Психологія сьогодні: дослідження, проблеми, перспективи