Шляхи розвитку і саморозвитку учнів під час вивчення геометрії.

Автор(и)

  • М. Ю. Сорокін Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

У шкільній освіті належна увага приділяється одній з ідей педагогіки – саморозвитку учнів у процесі навчання. Саморозвиток особистості учня є важливим аспектом формування і розвитку навчальних умінь, вихованні волі, пізнавального інтересу, навичок колективної праці, в ньому виявляється індивідуальність кожного учня, завдяки саморозвитку формується інтелект, характер і компетентності.

Біографія автора

М. Ю. Сорокін, Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

Посилання

Лосєва Н. М. Самореалізація викладача-куратора: навчально-методичний посібник. Вид. 2-е, перерероб. Донецьк : ДонНУ. 2004. 227 с.

Пузирьов В. Є. Викладання математичних дисциплін в контексті виховання творчої особистості майбутнього фахівця. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України : електрон. наук. фах. вид. URL: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vnadped_2015_4_16.pdf

Лосєва Н. М., Непомняща Т. В. Інтерактивні технології навчання математики: навчально-методичний посібник. К. : Кафедра, 2012. 228 с.

Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. Науково-методичний посібник / за ред. О. І. Пометун. К. : Видавництво А. С. К., 2004. 192 с.

Лосєва Н., Луковська К. Виховання прагнення учнів до саморозвитку при вивченні теми «Правильні многогранники» (Розробка уроку для 11 класу). Математика в школі. 2009. № 6. С. 25–30.

Losyeva N. Game Frame of Reference as a of Preconditions for Students and Teachers Self-Realization. Journal of Research in Innovative Teaching. Publication of National University. Volume 2, Issue 1, March 2009. La Jolla, CA USA.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 3 Мистецтво викладання у закладах вищої освіти в умовах цифрової трансформації