Основні питання ґендерного навчання.

Автор(и)

  • І. М. Шурман Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Освіта є найефективнішим шляхом до гендерної рівності. Тому ця тема є актуальною. Сьогодні, коли ми спостерігаємо, що жодна країна не рухається до досягнення мети сталого розвитку, до гендерної рівності, потрібно задуматися.

Біографія автора

І. М. Шурман, Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

Посилання

Бех І. Д. Виховання особистості: підручник. К. : Либідь, 2008. 848 с.

Блинова О. Є. Соціальні стереотипи та ідентичність: особливості взаємозв’язку. Проблеми політичної психології. Київ : Фенікс, 2014. Вип. 1 (15). С. 238–246.

Гендерні стандарти сучасної освіти: збірка рекомендацій. Частина 3 / ред. рада Кікінежді О. М., Дороніна Т. О., Біла О. Г. К. : Програма розвитку ООН в Україні, 2011. 282 с.

Формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу: навч.-метод. посіб. / за заг. ред. В. М. Оржеховської. Кіровоград : Імекс ЛТД, 2014. 172 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 2 Досягнення сучасної педагогічної науки й практики: теорія, досвід, проблеми й перспективи